PIĄTEK 30.09.2022 start godz. 9:00

Wszystkich farmaceutów zapraszamy do udziału w II edycji
DNIA FARMACEUTY
organizowanego przez
Polskie Towarzystwo Alergologiczne

Program

Informacje

Informacje ogólne
Rejestracja i opłaty
Realizacja płatności
Anulacja zgłoszenia
Ważne odnośniki

INFORMACJE OGÓLNE

Termin i miejsce:

Dzień Farmaceuty ma miejsce w trakcie VII Klinicznego Forum Ekspertów PTA w piątek, 30 września 2022 r. w Hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.

Adres hotelu:
Double Tree by Hilton
04-797 Warszawa
Skalnicowa 21

Organizator:
Polskie Towarzystwo Alergologiczne www.pta.med.pl

Biuro Organizacyjne:
AltaSoft AL Bojdak Spółka jawna www.altasoft.pl

Certyfikat:
Za udział w Dniu Farmaceuty zostanie przyznany certyfikat. Certyfikaty są wydawane w formie elektronicznej i otrzymują je tylko obecni uczestnicy.

REJESTRACJA I OPŁATY

Rejestracja indywidualna na Dzień Farmaceuty możliwa jest przez tą stronę. Zarejestruj się
Przed zarejestrowaniem się, prosimy o zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa.

W przypadku zainteresowania rejestracją większej liczby osób prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym.

Opłata rejestracyjna:

  • 420 zł* przy płatnościach przed 30.09.2022
  • 500 zł* w trakcie spotkania

*Są to kwoty brutto zawierające 23% VAT.

Opłata obejmuje:

  • identyfikator i materiały konferencyjne,
  • udział w sesjach,
  • wstęp na wystawę medyczną VII Klinicznego Forum Ekspertów,
  • przerwę kawowową i lunch.

Pakiet z noclegiem:

Dopłata do pakietu z noclegiem ze śniadaniem w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie  wynosi:

  • Pokój 1-osobowy: 560,88 zł*/dobę
  • Pokój 2-osobowy: 634,68 zł*/dobę

*Są to kwoty brutto zawierające 23% VAT.

Uwagi:

  1. Podane ceny obejmują jeden nocleg w terminie 29.09-01.10.2022 .
  2. Rezerwacja noclegu możliwa jest do wyczerpania miejsc i może obejmować jeden lub 2 noclegi.
  3. Cena pakietu z noclegiem to kwota wynikająca z podstawowej opłaty rejestracyjnej + kwota dopłaty do pakietu z noclegiem zależna od długości pobytu i rodzaju wybranego pokoju.
  4. Faktyczna rezerwacja miejsca w hotelu (podobnie jak miejsca na Konferencji)  następuje dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
  5. W przypadku rejestracji internetowych miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres do 7 dni od momentu dokonania rejestracji pakietu z noclegiem. W tym okresie powinna nastąpić płatność adekwatna do wybranego pakietu. W razie braku płatności miejsca są automatycznie zwalniane na rzecz innych rezerwacji. Jeżeli realizacja Konferencji w sposób stacjonarny nie będzie możliwa, zwrot wpłaty lub nadpłaty nastąpi do 30 dni od opublikowania decyzji o zmianie formie realizacji konferencji. Czytaj więcej…
  6. Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości zakupu pakietu z miejscem w pokoju 2 osobowym – w sprzedaży są całe pokoje. W przypadku chęci rezerwacji wspólnego pokoju przez 2 znających się uczestników, prosimy o kontakt z Biurem OrganizacyjnymZmiana opcji zakwaterowania, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek osób wspólnie rezerwujących pokój powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.

Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Forum), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 50 zł brutto za każdy taki incydent.

REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego.

W tytule przelewu koniecznie prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika oraz hasła „DF2022”.
Dane do przelewu:

  • Bank: mBank SA
  • Nr konta: 29114020170000420212961268
  • SWIFT CODE:BREXPLPWMUL
  • Właściciel konta: AltaSoft AL Bojdak Spółka jawna

Płatność na miejscu możliwa jest gotówką lub kartą VISA albo MasterCard.

ANULACJA ZGŁOSZENIA I ZWROT OPŁAT

  • Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
    • do dnia 25.08.2022 r. zwracane jest 100% wniesionej opłaty minus opłata manipulacyjna 50 zł brutto
    • po 25.08.2022 r. opłata nie podlega zwrotowi
  • Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.

Czytaj także: Zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty w związku ze zmianą formy organizacji konferencji…

WAŻNE ODNOŚNIKI