Warunki rezygnacji i zwrotu wniesionej opłaty

Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

  1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
  2. Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
  3. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
    Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota
    do 30 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, w przypadku rezygnacji przed 29.08.2022 r. 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 50 zł brutto
    do dnia 31.05.2022 r. 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 50 zł brutto
    do dnia 30.06.2022 r. 80% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
    do dnia 31.07.2022 r. 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
    po 31.07.2022 r. Opłata nie podlega zwrotowi
  4. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. w przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  5. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata nie jest zwracana a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.

Czytaj także: Zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty w związku ze zmianą formy organizacji konferencji…